Thursday 29 December 2011

2011

In the name of Allah, the Most Gracious and Most Merciful.


Apa yang aku RASA (as in emotions and feelings)?
2011,  agak hectic juga hidup aku. Seronok. Enjoyable. Stressful. Belajar jadi matang. Belajar jadi baik sebab sebelum ni tak berapa baik. Belajar jadi kaum Muhajirin sebab sebelum ni hidup dalam zaman Jahiliyah-imaginasi-sendiri. Belajar jadi anak perempuan ma, dah pandai nak rindu-rindu, telefon nangis nangis bagitahu markah Test Reading yang dapat sikit dari orang lain tu. Again, hectic. The part where I need to catch up with all those datelines for assignments. Aku rasa terisi. Aku rasa hidup aku tak sia-sia. Aku rasa bahagia sebab aku jadi lagi rapat dengan adik-adik aku, si gemuk duet tu dan kakak kakak aku. Banyak sangat yang aku rasa, sampai aku rasa macam by the time habis baca, dah masuk tahun baru dah. 


2011 (Throwing random words)

Usrah. Aliya, Mira, Qama dan Fatin. Roomate. Sabar. Dewasa. Matang-sikit lah, haha. Wonderwall- Oasis. Red Jumpsuit Apparatus. From Dusk Till Dawn- thanks to Amaludin. Me heart mommy and daddy. Oxford. Melaka. Lendu. Ofi, Iffah, Luqman. Fatheen, Yaya, Anis, Razen, Nuha, Una. Nasi ayam. Bubur nasi. Pizza. Chocolate chip cookies. Crush. Lah. Dataran Pahlawan. Mahkota Parade. Assignments- Phew! Blog. Broadband Aliya. Inactive Facebook account. Pink- allergic. Listening& Speaking, Grammar- killing me softly, haha. Handphone jatuh. Dell XPS. Buku Computer Literacy. Fakulti baru. Bukit tinggi. Skateboard. Idea gila. Aku sengal.
# You do the essay. Haha


Tahun Hijrah dah lepas dan aku dah tanamkan azam baru. Jadi tahun Masihi ni, mungkin azam sama dengan Tahun Hijrah punya azam. Doakan aku berjaya capai azam. Tak capai pun, hampir capai pun jadilah. Tapi, kalau boleh, aku nak dapatkan apa yang aku azamkan. Insyaallah. Jumpa lagi tahun depan! Assalamualaikum- jawab dalam hati ye!

No comments: