Thursday 15 March 2012

Alhamdullilah. Syukur nikmat.

Anak-anak murid Literature semua kata boleh jawab paper Literature tadi *cehh cehh, bajet cikgu sangat lah tu. ajar orang kat study group je pu. tu pun tergagap macam makcik makcik makan sirih dah*

Tiba-tiba terfikir, kenapa aku pilih TESL in the first place? Betullah. Allah tu Maha Mengetahui. Dulu, aku rasa macam ambil TESL ni macam dah salah besar. Macam nak patah balik ambil Asasi Pertanian kat UPM lepas tu sambung Sains Veterinar. Tapi tak kesampaian cita-cita tu.

Tapi sekarang ambil TESL aku jadi lebih confident dalam banyak benda. Aku lebih yakin nak guna English. Aku yakin cakap depan orang ramai *tak, aku suka mencapap. jadi aku memang suka jadi perhatian kalau dalam kelas*. Banyak lagi aku belajar.

Maybe, the idea of me being a teacher ain't that bad. Who knows? Only He knows. And He knows BEST!

No comments: