Sunday 18 March 2012

Ini Random Tahap Gaban

Bismillah.

Kalau belum solat, sila pergi solat dulu baru sambung baca. Go! NOW! >.< *pabila Hitler mula berkuasa*

Mari bercakap pasal matang. Kematangan diri, matang bila bercakap, perangai budak budak tapi berfikiran matang. Apa-apalah yang ada kena mengena dengan matang ni.

Apa maksud matang ni? Matang maksudnya.... *okay, aku blur tak tau nak explain macam mana. mari guna mr gunalan google*

Maturity is defined as:
The state or quality of being fully grown or developed.
The state or quality of being mature.

Maksudnya, kalau dah hit puberty tu dah kira matang lah macam tu. Tapi ada seorang kawan aku cakap aku tak matang lagi. Mari ikuti perbualan kami, cecewahhhhh.

R:   Kau macam mana nak masuk degree nanti ni? Perangai macam budak budak.
M:  La, masuk jelah. Macam tu. Belajar.
R:   Tengok tu. Cakap pun macam budak budak.

Entah. Aku pun tak tau. Aku tak matang lagi ke? Kyahahahahahaha.

Anwar Hadi kan cakap:
Growing old is mandatory but growing mature is OPTIONAL. 

*Anti-crap mode activated =,=

No comments: