Thursday 22 March 2012

Dinner TESL

In the name of Allah, the Most Merciful and Most Compassionate.

Bismillah.

Assalamualaikum. Aku tak pernah menangis sebab nak tinggalkan kawan, betu, seumur hidup tak pernah dan ini adalah kali pertama. Setiap kali aku teringat, mesti aku rasa sebak. Nak menangis, tapi malu. Jadi, aku rasa macam air liur nak telan pun susah. Aku akan rindu kawan kawan Asasi TESL 2011/2012.

Sebelum ni aku buat post pasal aku terasa dengan manusia manusia bermulut ayam. Tapi, aku tarik balik. Aku maafkan korang. And Aiman Juperi, you are right. I didn't mean what I said. Aku marah masa tu, jadi aku buat macam tu. Sekarang aku dah cool. Dan aku berdoa semoga korang semua dapat pointer cemerlang cemerlang untuk semester ni, Aminnnn.

Aku rasa aku seronok belajar kat Melaka ni. Aku dapat ramai kawan. 119 orang to be exact. Aku tak pernah bercakap dengan semua, tapi, kebanyakan, aku pernahlah bercakap sekali dua, sepatah dua kata. Hahaha. Sasterawan negara sangat kannn. Mungkin sebab semester ni aku ada Autism, ada HT 315, aku rasa aku seronok sebab aku rasa ada jugak orang nak kawan dengan aku yang gila annoying ni. Haha. Sorry guys and girls. My bad.

Aku rasa seronok. Fullstop. Aku masuk dengan aman dan aku tamat dengan aman.

Adios, amigos. Au revoir. Sayonara!

Aku akan rindu kan kauorang semua, TESLian, Autism, HT 315, roomates dan jiran jiran, budak kelas lama dan baru. Senang cerita, SEMUA.

With that I rest my shed-a-tear-crappy ranting.

No comments: